Sunday, January 23, 2011

SHOUTTT!!!!

Salam,,lme kowt dh xupdate entry ni,,hehe,,ade la dalam 2 hari(lame ker!?)haha...actually bnyk bende nak kongsi dengan korang lagi-lagi bersempena dengan raye cina ni kan..tapi xpe la..aku nak kongsi dulu la gambar-gambar membe-membe yang ade dalam stok folder aku ni(macam bnyk jewp an)..

Korang tengok korang nilai la sendiri k..KOMEN juga!!hehe


Talent : Nana n Amon
venue: Serembam


Talent : Nana n Amon
venue: terminal 1, Seremban
Note: Ngah men ushar2 tu..huhu


Talent: Nana
Mood: Happy
Venue : Seremban


P/S: Dyorg ni Kapel yg SEMPOI....komen k..jgn komen psl orang kat dalam gambar tu..t ak kene sekeh..haha..BYE

6 comments:

ceh. gambar aku maner -,-'

mojam said...

nak jugak....MONSTER RAWR!!!!

nora said...

bile ko nk amik aku jd talent lak ni

mojam said...

ekhh....anytime la..law dh cik nora yg request..ley ajewp..nk ker??hehe

. n a n a . said...

comelnyew!!!!

mojam said...

thx nana gendut!!..jaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 HazwanKhalid Photography.
Blogger Template by Clairvo