Wednesday, January 19, 2011

My First Time

kenape ngan first ni...haha..actually ni la hari yg paling nervous and paling rse macam nak lempang diri sendiri sebab this is my new blog..wahhh...bukannye ade blog len before ni tapi ni adalah first time ak buat blog ni...setelah sekian lame memendam rase ingin mengetahui care2 berblog ni dan akhirnye mmpunyai blog sendiri tercapai dgn jayenye setelah cita2 untuk mendapat sesuatu telah tercapai..

actually nak bagitau la kan,blog ni memangg lame dah buat tapi ada masalah sikit sebab dah janji kat diri sendiri nak dapatkan dulu cita2 yg  tak tercapai baru nk berblogging ni...wahh....huhu...means sekarang ni dah tercapai la kan cita2 yg diimpikan tu sebab dah ad blogg..yeahh~~~

so nak kredit la sikit an bende  ni kat kawan2 yang selalu suruh aku buat blog(padahal nganjing jewp madah bile aku cakap nak buat blog)..tak de sokongan langsung..haha..tak pe2..membe2 kan..disamping korang menganjing yang amat sangat itu disamping itu jua lah aku mendapat ilham untuk berblogging ni..haha...

lagipon ada sowg membe aku tu dier kire dh lme gk la berblogging ni and dier la yang aja aku macam2 pasal blog ni ngan gaye dier yg sempoi(yeke!?)hahha....tapi kire ok la dari yg len tu yg madah nganjing jewp..haha..aku taw korg nganjing sebab korg nak suwo aku masokkan gambar korg an..haha..anyway, aku bersyukur sangat sebab dapat capai impian aku yang seterusnya..haha

P/S:korg mezti tertnye2 kan impian aku sebelom buat blog ni kan..haha.(tunggu next entry)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 HazwanKhalid Photography.
Blogger Template by Clairvo